Olaylı maçın kazananı Fethiyespor: 2-0
TFF 2.Lig Kırmızı Grup 17.Hafta mücadelesinde Fethiyespor, evinde Kuzey Marmara A.Ş Arnavutköy Belediyespor'u ağırladı. Fethiyespor, 9.dakikada ve 26.dakikada Nurettin ve Selim'in ayağından bulduğu gollerle mücadeleyi 2-0 kazanarak puanını 22'ye yükseltti.
Bakmadan Geçme
2025-2026 Eğitim Öğretim yılı sona erdi: Fethiye’de 106 okul yaz tatiline girdi
Seydikemer Belediyesi'nden 4 Bin Kişilik Aşure İkramı
Marmaris Cumhuriyet Başsavcısı Yörük'e veda programı düzenlendi
TBB ulaşım komisyonu Muğla’da toplandı
Fethiye Üretici Pazarı’nda haftanın güncel sebze ve meyve fiyatları
Muğla’da çocuklar yazı havuzda karşılayacak