- Haberler
- Spor
- Muğlaspor Teknik Direktörü Mustafa Sarıgül: 'Şampiyonluk Özlemini Play-Off'ta Bitireceğiz!'
Muğlaspor Teknik Direktörü Mustafa Sarıgül: 'Şampiyonluk Özlemini Play-Off'ta Bitireceğiz!'
Muğlaspor'da Karacabey Belediyespor maçı öncesi şampiyonluk inancı yükseldi. Teknik Direktör Mustafa Sarıgül, Play-off sürecine en hazır şekilde girmek istediklerini vurgulayarak, taraftara destek çağrısında bulundu.
Mustafa Sarıgül: “O Kupayı Muğla’ya Getireceğiz”
Takımla kısa sürede önemli bir uyum yakaladıklarını belirten Mustafa Sarıgül, hedeflerinin Play-off müsabakaları sonunda şampiyonluk olduğunu ifade etti: “Çok güzel bir camiaya geldik. Hedefi olan, Play-off’u en azından garanti gibi gözüken bir takıma geldik. Hedefimiz bu takımı Play-off’a en iyi şekilde hazırlamak ve istediği, arzu ettiği şampiyonluğu kazandırmak. Takımla yeni buluştuk, bir oyun sistemi ortaya koymaya çalışıyoruz. İlk 2-3 günlük çalışmadan sonraki reaksiyon benim için şu anda güzel. Play-off’a kadar bu oyunumuzu oturtabilirsek, özlediğimiz bir oyunla beraber şampiyonluğu Muğlaspor’a, Muğla iline getirmeye çalışacağız inşallah.”
Takımın motivasyonunun arttığını dile getiren Sarıgül, taraftara şu sözlerle seslendi: “Coşkulu bir takımız. Motivasyonumuz arttı, biraz hedefe giderken bir kırılganlığımız vardı; en azından artık bir kabullenme var. Biraz daha Play-off’a hazırlık tarzında devam ediyoruz. Hedefimiz çok gergin oynamadan, topun bizde kalmasını sağlayarak, kendi oyunumuzu geliştirerek devam edeceğiz ve sonrasında da başarılı olmak için Play-off’lara hazırlanmaya çalışacağız inşallah.
Muğlaspor taraftarını yarın için, en azından bundan sonraki maçlarımızda da desteklerini bekliyorum. Onlar istedikleri oyunu sahada sergilemeye çalışacağız. Bize destek olsunlar; Muğla iline de o kupayı getirmeyi biz tek başımıza başaramayız. Onların desteğine ihtiyacımız var. Yarın da bunun bir başlangıcı olsun istiyoruz, onları da yarın Muğla Stadı’na bekliyorum.”
Bakmadan Geçme