- Haberler
- Spor
- Muğlaspor Teknik Direktörü Mustafa Sarıgül: 'Şampiyonluk Özlemini Play-Off'ta Bitireceğiz!'
Muğlaspor Teknik Direktörü Mustafa Sarıgül: 'Şampiyonluk Özlemini Play-Off'ta Bitireceğiz!'
Muğlaspor'da Karacabey Belediyespor maçı öncesi şampiyonluk inancı yükseldi. Teknik Direktör Mustafa Sarıgül, Play-off sürecine en hazır şekilde girmek istediklerini vurgulayarak, taraftara destek çağrısında bulundu.
Barış Yayman: “Her Şey Kendi Elimizde”
Muğlaspor Basın Sözcüsü Barış Yayman ise takımın Play-off etabındaki iddiasının altını çizerek, tüm şehri stadyuma davet etti: “Muğlaspor geldiği nokta itibarıyla hiçbir şeyi kaybetmiş durumda değil. Play-off’un en iddialı takımı Muğlaspor olduğunun bizler çok iyi farkındayız. Her şeyin kendi elimizde olduğunun çok iyi farkındayız. Bunu çok iyi bir şekilde değerlendirip ve 1. Lig’e çıkmak istiyoruz.
Bunu da tüm şehrimizden, halkımızdan, spor camiasından, taraftarlarımızdan; yarın oynayacak olduğumuz Muğlaspor - Karacabey maçında Muğlaspor’un Play-off hedefini tüm ülkeye, tüm spor kamuoyuna göstermesi gerektiğini tribünleri doldurarak ifade etmek istiyoruz. Tüm taraftarlarımızı, tüm halkımızı yarın maça bekliyoruz.”
Muğlaspor, yarın Atatürk Stadyumu’nda taraftarının desteğiyle sahadan 3 puanla ayrılarak şampiyonluk yolunda dev bir adım atmayı hedefliyor.
Bakmadan Geçme