Muğlaspor'da yeni sezon planlaması ve hedefler masaya yatırıldı
Trendyol 1. Lig'e yükselerek tarihi bir başarıya imza atan Muğlaspor'da, yeni sezon öncesi hazırlıklar ve stratejik planlamalar hız kazandı. Yeşil-beyazlı kulübün yeni sezona yönelik hedeflerinin ve yol haritasının değerlendirildiği üst düzey koordinasyon toplantısı, Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık başkanlığında gerçekleştirildi.
Muğlaspor’un 1. Lig’e yükselmesinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, yeşil-beyazlı camianın yeni sezonda da şehri en iyi şekilde temsil edeceğine inandığını belirtti. Vali Akbıyık, Muğlaspor’un başarısının sadece sportif bir kazanım olmadığını, aynı zamanda Muğla’nın marka değerine ve gençliğine büyük bir katkı sağladığını ifade ederek kulübe olan desteklerinin artarak devam edeceğini vurguladı.
-
muğlaspor 1 lig
-
muğlaspor yeni sezon
-
muğla valiliği muğlaspor
-
muğlaspor kurumsal yapılanma
-
ahmet aras
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret