Muğla Valiliği bahçesinde geleneksel Bayramlaşma töreni düzenlendi
Muğla Valiliği tarafından Kurban Bayramı dolayısıyla geleneksel bayramlaşma töreni düzenlendi. Muğla Valilik bahçesinde gerçekleştirilen törene milletvekilleri, mülki ve idari amirler, siyasi partilerin il başkanları ve temsilcileri, oda başkanları, sivil toplum kuruluşu (STK) temsilcileri, basın mensupları ve çok sayıda Muğlalı vatandaş katıldı.
Muğla’nın "yeryüzü cenneti" ve dünya çapında bir turizm merkezi olduğunu ifade eden Vali Akbıyık, bayram vesilesiyle Bodrum, Fethiye, Marmaris, Datça ve Ortaca gibi ilçelere çok yoğun bir ziyaretçi akını olduğunu söyledi. Trafik güvenliği için tüm tedbirlerin alındığını belirten Vali Akbıyık, şöyle konuştu: “Emniyet, Jandarma ve Sahil Güvenlik ekiplerimizle beraber tüm tedbirlerimizi aldık. Personelimiz bizatihi sahada, görevlerinin başında çalışıyor. Allah’a şükür şu ana kadar çok üzücü bir olay veya kaza meydana gelmedi. İnşallah bayram süresince de böyle devam eder. Hem ilimizi ziyaret eden misafirlerimizden hem de Muğlalı hemşerilerimizden ricamız; kurallara riayet etsinler, hız yapmasınlar ve mutlaka emniyet kemerlerini bağlasınlar. Bayramın sonu yine bayram olsun”
-
muğla kurban bayramı yoğunluğu
-
vali idris akbıyık açıklamaları
-
muğla trafik güvenliği önlemleri
-
muğla orman yangını uyarısı
-
bodrum fethiye marmaris bayram trafiği
Bakmadan Geçme