Muğla Valiliği bahçesinde geleneksel Bayramlaşma töreni düzenlendi
Muğla Valiliği tarafından Kurban Bayramı dolayısıyla geleneksel bayramlaşma töreni düzenlendi. Muğla Valilik bahçesinde gerçekleştirilen törene milletvekilleri, mülki ve idari amirler, siyasi partilerin il başkanları ve temsilcileri, oda başkanları, sivil toplum kuruluşu (STK) temsilcileri, basın mensupları ve çok sayıda Muğlalı vatandaş katıldı.
Kış ve bahar aylarında Muğla'nın son 70 yılın en yüksek yağışını aldığını ve bu durumun bolluk bereket getirdiğini ifade eden Akbıyık, yaz aylarının gelmesiyle birlikte artan yangın riskine karşı da uyarılarda bulundu: “Yağışlar bereket getirdi ancak havalar ısındıkça yangın riskini de beraberinde getirecek. Hem Muğlalılardan hem de misafirlerimizden özellikle izmarit, mangal ateşi gibi orman yangınına sebebiyet verecek ihmallerden kaçınmalarını rica ediyorum. Her yıl ciğerlerimiz yanıyor. Muğla'da Orman Bölge Müdürlüğümüz, Belediyemiz, STK'larımız, emniyetimiz, jandarmamız, AFAD'ımız ve vatandaşlarımızla tam bir seferberlik ruhuyla çalışıyoruz. İnşallah bu sene de aynı kararlılıkla mücadele edeceğiz ve hiç yangın yaşanmamasını ümit ediyoruz”
-
muğla kurban bayramı yoğunluğu
-
vali idris akbıyık açıklamaları
-
muğla trafik güvenliği önlemleri
-
muğla orman yangını uyarısı
-
bodrum fethiye marmaris bayram trafiği
Bakmadan Geçme