Muğla Tarım İl Müdürlüğü'nden yeni yıl öncesi gıda denetimi
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Seyfettin Baydar, yaklaşan yılbaşı öncesinde halk sağlığının korunması amacıyla gıda denetimlerinin il genelinde artırıldığını açıkladı. Baydar, yıl boyunca aralıksız sürdürülen denetimlerin, yılbaşı döneminde artan gıda ve alkol tüketimi dikkate alınarak daha da yoğunlaştırıldığını belirtti.
Bakmadan Geçme
Muğla Hava Durumu 24 Haziran 2026: En Sıcak İlçe Belli Oldu
Fethiye’de sanat, kafe ve sahne aynı çatıda buluştu: ‘Mutlu Bahçe’
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı