Seydikemerspor'da Güven Tazelendi Başkan Önder Akdenizli Yeniden Seçildi
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde faaliyet gösteren Seydikemerspor Kulübü'nün Olağan Genel Kurul Toplantısı gerçekleştirildi. Genel kurulun ardından mevcut başkan Önder Akdenizli, üyelerin desteğini alarak yeniden Seydikemerspor Başkanlığı görevine seçildi.
Yoğun katılımla gerçekleşen genel kurulda kulübün yeni dönem hedefleri ve geleceğe yönelik projeleri ele alınırken, kongre üyeleri mevcut yönetime bir kez daha güvenoyu verdi. Başkan Önder Akdenizli, yeniden başkan seçilmesinin ardından yaptığı teşekkür konuşmasında birlik ve beraberlik mesajları verdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti