Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde silvikültür tatbikatları tamamlandı
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'nde, ormanların sürdürülebilirliği ve sağlıklı gelişimi için büyük önem taşıyan 2025 yılı Silvikültür Tatbikatları başarıyla tamamlandı. Tatbikatlar, Orman Genel Müdürlüğü Genel Müdür Yardımcısı Muhammed Salih Çetiner, Silvikültür Daire Başkanı Mehmet Rıdvan Çörtü ve Muğla Orman Bölge Müdürü Mustafa Ülküdür tarafından yerinde takip edildi.
-
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü
-
ormanların sürdürülebilirliği ve sağlıklı gelişimi
-
Silvikültür Tatbikatları
-
Muğla Orman Bölge Müdürü Mustafa Ülküdür
-
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor