Muğla'nın küçük parçalı arazileri 12 ay çilek üretimiyle ekonomiye kazandırıldı
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Barış Saylak: 'Muğla'nın sıfır rakımdan 1800 rakıma kadar olan coğrafik özelliği bize 12 ay çilek üretiminde büyük avantaj sağlıyor. Bu mevsimde tarlada çilek toplamak gerçekten zor ama biz Muğla'da tarladan ürün topluyoruz'
Eşiyle genç çiftçiler olarak çilek üretimi için başvurduklarını, Tarım ve Orman Müdürlüğünün destekleri ile çilek bahçesi oluşturduklarını belirten Kiraz, "Şimdi hem hasat hem dikim yapıyoruz. Eşim, annem, babam ve ablamla kurduğumuz tesiste üretim yapıyoruz. Kendimiz üretip kendimiz pazarlıyoruz. Bunun için çilekten çok memnunuz. Burada büyük araziler yok, parçalı arazilerimizi de çilek yetiştirerek değerlendirdik. Doğal koşullarda üretim yapıyoruz." dedi.
Bakmadan Geçme
TBB ulaşım komisyonu Muğla’da toplandı
Fethiye Üretici Pazarı’nda haftanın güncel sebze ve meyve fiyatları
Muğla’da çocuklar yazı havuzda karşılayacak
Milas-Bodrum havalimanı 5 ayda 940 bin 330 yolcuya hizmet verdi
Fethiye’de Kaymakamlık otoparkı girişini kapatan araca polis cezası
Fethiye’de Karlık Kuyumculuk’tan yatırımcılara ‘Üzülmeyin, fiyatlar yükselecek’ mesajı