Muğla'nın eski Belediye Başkanı Çakır, vefatının 5. yılında dualarla anıldı
Muğla'da 1989-1999 yılları arasında Belediye Başkanlığı görevinde bulunan ve kente kazandırdığı hizmetlerle hafızalarda yer edinen merhum Orhan Çakır, vefatının 5. yılında unutulmadı. Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen anma programı ile eski başkan Orhan Çakır dualarla ve lokma hayrıyla anıldı.
Programda bir konuşma yapan Başkan Ahmet Aras, merhum Orhan Çakır ile olan bağını "Bodrum Belediye Başkanlığı görevine başladığımda Orhan Çakır, bana ilk yol gösterenlerden biriydi. Babacan ve samimi tavırlarıyla her zaman rehberlik etti. Belediye başkanlığı döneminde halkla kurduğu güçlü bağ, kent sevgisi ve vizyoner hizmet anlayışıyla hepimize örnek oldu. Onu rahmet ve minnetle anıyorum" sözleriyle ifade etti.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor