Muğla Milletvekili Yakup Otgöz 'Seydikemer sel felaketinin en ağır yükünü taşıdı'
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, Seydikemer'de yaşanan sel felaketinin ilçede büyük yıkıma yol açtığını belirterek özellikle Çukurincir Mahallesi'nin ciddi zarar gördüğünü söyledi. Eşen Çayı'nın debisinin halen düşmediğini ifade eden Otgöz, zarar tespit çalışmalarının suyun çekilmesinin ardından başlayacağını açıkladı.
Yaşanan afetin büyüklüğüne dikkat çeken Otgöz, “Ben bu yaşıma geldim, böyle bir afet görmedim. Eşen Çayı tamamen doluydu, debisi çok yüksekti” ifadelerini kullandı. Sel sularının Akdeniz’e doğru ilerlerken Patara Köprüsü ile Kumluova arasındaki seralara da zarar verdiğini belirten Otgöz, özellikle Kumluovalı üreticilerin büyük kayıp yaşadığını söyledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Osman Çıralı Adaylığını FRT TV Canlı Yayınında Açıkladı
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti
Muğla Hava Durumu 26 Haziran 2026: Sıcaklık 39 Dereceye Çıkacak
FETAD’dan Fethiyespor Yönetimine Yeni Yanıt: 'Biz İsimleri Değil, Büyük Resmi Sorduk'
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi