Muğla Milletvekili Yakup Otgöz 'Seydikemer sel felaketinin en ağır yükünü taşıdı'
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, Seydikemer'de yaşanan sel felaketinin ilçede büyük yıkıma yol açtığını belirterek özellikle Çukurincir Mahallesi'nin ciddi zarar gördüğünü söyledi. Eşen Çayı'nın debisinin halen düşmediğini ifade eden Otgöz, zarar tespit çalışmalarının suyun çekilmesinin ardından başlayacağını açıkladı.
Balıkçıların da selden olumsuz etkilendiğini dile getiren Otgöz, Eşen Çayı’nın debisi düştükten sonra balıkçıların zarar durumunun da netleşeceğini ve bu sürecin de takip edileceğini ifade etti. Milletvekili Otgöz, selden zarar gören tüm vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileterek, “Allah böyle bir afeti bir daha bölgemizde yaşatmasın” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek