Muğla Milletvekili Yakup Otgöz 'Seydikemer sel felaketinin en ağır yükünü taşıdı'
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, Seydikemer'de yaşanan sel felaketinin ilçede büyük yıkıma yol açtığını belirterek özellikle Çukurincir Mahallesi'nin ciddi zarar gördüğünü söyledi. Eşen Çayı'nın debisinin halen düşmediğini ifade eden Otgöz, zarar tespit çalışmalarının suyun çekilmesinin ardından başlayacağını açıkladı.
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, sel felaketinden en fazla etkilenen ilçenin Seydikemer olduğunu belirterek önemli açıklamalarda bulundu. Seki ve Dirmil tarafından, ayrıca Antalya’nın Elmalı ilçesi yönünden gelen suların tamamının Eşen Çayı’na aktığını ifade eden Otgöz, çayın debisinin aşırı yükselmesiyle birlikte suyun Akdeniz’e kadar ulaştığını söyledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor