Muğla Milletvekili Yakup Otgöz 'Seydikemer sel felaketinin en ağır yükünü taşıdı'
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, Seydikemer'de yaşanan sel felaketinin ilçede büyük yıkıma yol açtığını belirterek özellikle Çukurincir Mahallesi'nin ciddi zarar gördüğünü söyledi. Eşen Çayı'nın debisinin halen düşmediğini ifade eden Otgöz, zarar tespit çalışmalarının suyun çekilmesinin ardından başlayacağını açıkladı.
Sel felaketinde en büyük zararın Çukurincir Mahallesi’nde yaşandığını vurgulayan Otgöz, “Çukurincir’de zarar görmeyen vatandaşımız yok. Mahallemizin tamamı büyük sıkıntı içinde. Şu anda yağmur ve sel suları henüz tamamen çekilmiş değil” dedi. Suların çekilmesinin ardından İlçe Tarım Müdürlüğü zarar tespit komisyonunun bölgede inceleme yapacağını belirten Otgöz, hazırlanacak raporların önce Muğla’ya, ardından Ankara’ya gönderileceğini ve sürecin takipçisi olacaklarını kaydetti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’