Muğla Kent Konseyleri'nin İlk Toplantısı Fethiye'de Gerçekleştirildi
Muğla Kent Konseyleri Birliği'nin kuruluşunun ardından alınan karar doğrultusunda ilk toplantı Fethiye'de yapıldı. Toplantıya Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, Menteşe Kent Konseyi Başkanı Egemen Balaban ile birlikte ilçelerden gelen kent konseyi başkanları ve temsilcileri katıldı.
Kentlerimizde huzurun, barışın, yerel demokrasinin ve güvenliğin tesisi için bütün sivil toplum kuruluşlarını da temsil eden kent konseylerinin yerel yönetimlerle çalışması çok büyük bir önem taşımaktadır. Bugün de bunun için buradayız. Ben ev sahipliği için Fethiye Belediye Başkanımıza, katılımlar için Türkiye Kent Konseyleri başkanlarına ve gerçekten huzurumuza teşekkür ederim” dedi.
Toplantıda, önümüzdeki aylarda diğer ilçelerde de benzer buluşmaların düzenleneceği belirtildi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor