• Haberler
  • Eğitim
  • Muğla İl Milli Eğitim Müdürü çay öğrenci ve öğretmenlerle bir araya geldi

Muğla İl Milli Eğitim Müdürü çay öğrenci ve öğretmenlerle bir araya geldi

MUĞLA (İHA) - Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, okul ziyaretleri kapsamında Turgutreis Anadolu Lisesi'ni ziyaret ederek öğretmen ve idarecilerle bir araya geldi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!