Muğla'dan İki Bisikletçi Milli Takıma Seçildi: Arnavutluk Yolunda Mücadele Edecekler
Muğla Büyükşehir Belediyesi kıta bisiklet takımından takım kaptanı Halil İbrahim Doğan ve genç sporcu Arda Tekirdağ, Arnavutluk'ta düzenlenecek olan yarış için milli takıma davet edildiler.
7 kişiden oluşan Yol Bisikleti Büyük Erkek Milli Takımımızdan iki sporcunun Muğla dan olması büyük sevince neden oldu. Branko Filip, Abdullah Yıldırım ve Ali Osman Çelik antranörlüğündeki Milli Takımın kadrosunda Burak Abay, Tahir Buğra Yiğit, Arda Tekirdağ, Ali İhsan Eğin, Kaan Soylu Özkalbim, Halil İbrahim Doğan ve Ahmet Can Akpınar bulunuyor.
-
muğla bisikletçi
-
milli takıma davet
-
yol bisikleti
-
muğla spor
-
muğla büyükşehir sporcuları
-
bisiklet milli takım
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları