Muğla'dan İki Bisikletçi Milli Takıma Seçildi: Arnavutluk Yolunda Mücadele Edecekler
Muğla Büyükşehir Belediyesi kıta bisiklet takımından takım kaptanı Halil İbrahim Doğan ve genç sporcu Arda Tekirdağ, Arnavutluk'ta düzenlenecek olan yarış için milli takıma davet edildiler.
Geçtiğimiz ay Muğla Büyükşehir Belediyesi kıta bisiklet takımından Timur Öztoprak’ın milli takıma davet edilmesi ile birlikte milli takımda görev alan sporcu sayısının üçe çıktığını söyleyen takım genel koordinatörü İlker Cömert, "Altı ay önce Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet’i arasın girişimleriyle kurduğumuz takım, gösterdiği başarıyla milli takıma sporcu vermesi Muğla’mız adına çok önemlidir" dedi.
-
muğla bisikletçi
-
milli takıma davet
-
yol bisikleti
-
muğla spor
-
muğla büyükşehir sporcuları
-
bisiklet milli takım
Bakmadan Geçme
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü