Muğla'da yeni yıl için güvenlik önlemleri alındı
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık başkanlığında düzenlenen Yılbaşı Güvenlik Tedbirleri toplantısında, yılbaşı tatili süresince alınacak önlemler değerlendirildi. 75. Yıl Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıda, vatandaşların yeni yıla huzur ve güven içinde girmesi amacıyla Valilik koordinasyonunda kapsamlı tedbirlerin planlandığı açıklandı.
Vali Akbıyık, “Vatandaşlarımızın huzur ve güven içinde yeni yıla girmeleri için tüm imkânlarımızla 24 saat görevimizin başındayız. 2025 yılının ülkemize ve milletimize sağlık ve mutluluk getirmesini temenni ediyor, tüm vatandaşlarımızın yeni yılını kutluyorum” dedi.
Vatandaşlar acil durumlarda 112 Acil Çağrı Merkezi’ne 7/24 ulaşabilecek.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor