Muğla'da veteriner hekimlere yönelik bilgilendirme toplantısı düzenlendi
Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü toplantı salonunda, il genelindeki ilçe müdürlüklerinde görev yapan veteriner hekimlere yönelik önemli bir bilgilendirme toplantısı gerçekleştirildi. Toplantının ana gündemini 'Embriyo Transferi' ve 'Veteriner Muayenehane ve Poliklinik Mevzuatı' oluşturdu.
Toplantının kapanış bölümünde Hayvan Sağlığı Şube Müdürü Mehmet Kuray, 2025 yılının ilk 6 ayına dair bir değerlendirme sunumu yaptı. Kuray, sahada yürütülen hayvan sağlığı hizmetlerinin genel durumu hakkında veriler paylaştı.
Toplantıya ayrıca İl Müdür Yardımcısı Veteriner Hekim Songül Kayğıner Topal da katılarak yapılan değerlendirmelere katkı sundu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor