Muğla'da toprak gelecekle buluşuyor: '50 bin fidan üreticiye teslim edildi'
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 'Her Kapıda Bir Fidan' projesi kapsamında, binlerce zeytin ve ceviz fidanı üreticilerle buluşturuldu. Etkinlikte konuşan Başkan Ahmet Aras ve Başkan Gonca Köksal Aras, yerel üretimin ve toprağa sahip çıkmanın önemine vurgu yaptı.
Törende konuşan Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, dağıtılan fidanların sadece birer ağaç değil, geleceğe bırakılan derin anlamlı birer miras olduğunu belirtti. Köksal, konuşmasında şu ifadelere yer verdi: “Burada sadece basit bir fidan dağıtımı yapmıyoruz; tarımsal üretimimizi güçlendirmek ve doğamıza katkı koymak için bir aradayız. Muğla hem tarım hem turizm kenti ancak toprağına değer vermeyen, üretmeyen toplumlar yok olmaya mahkumdur. Menteşe Belediyesi olarak biz de geçtiğimiz yıl 65 bin ata tohumu sebze fidesi dağıttık, arıcılarımıza destek olduk. En büyük paydaşımız olan siz üreticilerimizin emeğiyle bu fidanlar değere dönüşecek”
-
Muğla Büyükşehir
-
toprak gelecekle buluşuyor
-
Her Kapıda Bir Fidan projesi
-
fidanlar üreticilerle buluştu
Bakmadan Geçme