Muğla'da toprak gelecekle buluşuyor: '50 bin fidan üreticiye teslim edildi'
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 'Her Kapıda Bir Fidan' projesi kapsamında, binlerce zeytin ve ceviz fidanı üreticilerle buluşturuldu. Etkinlikte konuşan Başkan Ahmet Aras ve Başkan Gonca Köksal Aras, yerel üretimin ve toprağa sahip çıkmanın önemine vurgu yaptı.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ise belediyelerin asli görevinin üreticiyi her alanda desteklemek olduğunu vurguladı. Kendi ailesinden ve dedesinin Bodrum’daki tarımsal emeklerinden örnekler veren Aras, şunları söyledi: “Bugün yaklaşık 150 bine yakın fidanı üreticimizle ve toprakla buluşturuyoruz. Belki bu fidanların meyve verdiğini birçoğumuz göremeyeceğiz ama bu işler hep gelecek için. Atalarımız zor şartlarda, sırtlarında su taşıyarak bu toprakları bize miras bıraktıysa, biz de yeni fidanlar dikerek bu mirası geliştirmek zorundayız”
-
Muğla Büyükşehir
-
toprak gelecekle buluşuyor
-
Her Kapıda Bir Fidan projesi
-
fidanlar üreticilerle buluştu
Bakmadan Geçme