Muğla'da 'Sıfır Atık' seferberliği çalıştay sonuçları vizyon buluşmasıyla açıklandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın öncülüğünde küresel bir harekete dönüşen 'Sıfır Atık' vizyonu, Muğla'da düzenlenen organizasyonla geleceğe taşınıyor. Sıfır Atık Vakfı ve Muğla Valiliği iş birliğiyle gerçekleştirilen 'Muğla Çalıştayı Sonuç Konferansı', kentin doğasını koruyacak stratejik yol haritasını kamuoyuyla paylaştı.
Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş: “Muğla'da bir ilk başlıyor”
Sıfır Atık Vakfı Başkanı Samed Ağırbaş, Muğla'nın bu süreçte öncü bir rol üstlendiğini belirterek şunları söyledi:
"Sayın Valimiz çevre konusunda oldukça hassas. Muğla'nın geleneğine hizmet edecek özel bir kurulun kurulacağını ve sıfır atık çalışmalarının bu kurul çatısı altında toplanacağını ifade ettiler. Türkiye'de bir ilk olarak bu çalışmaların Muğla'da başlamasını çok önemsiyoruz. Gençlerimiz ve çocuklarımızla birlikte, yerel yönetimlerin gücünü arkamıza alarak daha yaşanabilir bir Muğla inşa edeceğiz"
-
Sıfır Atık Vakfı
-
Muğla Valiliği
-
Muğla Çalıştayı Sonuç Konferansı
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Çevre
-
Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
-
Vakıf Başkanı Samed Ağırbaş
-
Rektör Prof Dr Turhan Kaçar
-
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet A
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret