Muğla'da 'Sıfır Atık' seferberliği çalıştay sonuçları vizyon buluşmasıyla açıklandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın öncülüğünde küresel bir harekete dönüşen 'Sıfır Atık' vizyonu, Muğla'da düzenlenen organizasyonla geleceğe taşınıyor. Sıfır Atık Vakfı ve Muğla Valiliği iş birliğiyle gerçekleştirilen 'Muğla Çalıştayı Sonuç Konferansı', kentin doğasını koruyacak stratejik yol haritasını kamuoyuyla paylaştı.
Rektör Kaçar: “Zihniyet dönüşümü şart”
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Turhan Kaçar, sıfır atığın sadece bir atık yönetimi değil, bir 'zihniyet dönüşümü' olduğunu vurguladı. Kaçar, "Günümüzdeki aşırı tüketim alışkanlıkları iklim krizini tetikliyor. Sıfır Atık projesi, Türkiye'yi sürdürülebilirlik politikalarında dünyada öncü ülkeler arasına taşımıştır" dedi.
-
Sıfır Atık Vakfı
-
Muğla Valiliği
-
Muğla Çalıştayı Sonuç Konferansı
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Çevre
-
Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
-
Vakıf Başkanı Samed Ağırbaş
-
Rektör Prof Dr Turhan Kaçar
-
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet A
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor