Muğla'da ormanların geleceği için eğitim seferberliği
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü, ormanların sürdürülebilirliği ve gençleştirilmesi çalışmaları kapsamında 2025 yılı 'Silvikültür Tatbikatları'na start verdi. Bölgedeki beş Orman İşletme Müdürlüğü'nün katılımıyla düzenlenen ilk tatbikat, Dalaman ormanlarında gerçekleştirildi.
Tatbikatın koordinasyonunu Bölge Müdür Yardımcısı Adnan Güller üstlenirken, eğitimler alanında uzman isimler tarafından verildi. Silvikültür Şube Müdürü Melahat Gedik ve Şube Mühendisi Ertem Ünal, ormanların bakımı, gençleştirilmesi ve sürdürülebilirliği anlamına gelen silvikültürel müdahaleleri katılımcılara teknik detaylarıyla ve uygulamalı olarak anlattı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor