Muğla'da Orman yangınlarına karşı, köylerde seferberlik
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü, yangın sezonu öncesi orman köylerinde bilgilendirme toplantılarına başlarken, orman köylerinde yangınların önlenmesi ve alınacak tedbirler vatandaşlara anlatılacak.
Ülküdür ayrıca, yangın söndürme çalışmalarında orman ekiplerine destek veren vatandaşlara teşekkür etti. Öte yandan, İnlice’de gerçekleştirilen toplantının yanı sıra köy okulu da ziyaret edildi. Öğrencilere ormanın faydaları ve orman yangınları konusunda bilgilendirici kısa film izletildi. Ziyarette, Muğla Orman Bölge Müdürü Mustafa Ülküdür ile birlikte OYM Şube Müdürü Fedai Erdemli ve Fethiye Orman İşletme Müdürü Hakan Duman öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor