Muğla'da 'Mavi Yeşil Muğla Bilim Şenliği' başladı
Muğla Valiliği ve Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu 4007 Bilim Şenlikleri Destekleme Programı kapsamında düzenlenen 'Mavi Yeşil Muğla Bilim Şenliği'nin açılışı, Muğla'nın Menteşe İlçesi Kent Meydanı'nda gerçekleştirildi. Üç gün boyunca sürecek olan etkinlik, bilim ve teknoloji meraklılarını bir araya getiriyor.
Şenlikte Milli Eğitim Bakanlığı'nın bilim ve teknolojiye olan ilgiyi artırmak için başlattığı "bilim tırı" ve "uzay çadırı" etkinlikleri de yer alıyor. Bu etkinlikler aracılığıyla, gençlerin keşif ve merak yolculuklarına ilham kaynağı olmayı hedeflediklerini belirten Çay, öğrencilere bilim ve teknoloji tutkusunu daha derinlemesine aşılamayı amaçladıklarını söyledi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül