Muğla'da 'Mavi Yeşil Muğla Bilim Şenliği' başladı
Muğla Valiliği ve Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu 4007 Bilim Şenlikleri Destekleme Programı kapsamında düzenlenen 'Mavi Yeşil Muğla Bilim Şenliği'nin açılışı, Muğla'nın Menteşe İlçesi Kent Meydanı'nda gerçekleştirildi. Üç gün boyunca sürecek olan etkinlik, bilim ve teknoloji meraklılarını bir araya getiriyor.
Törende, Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Trakya Üniversitesi ve Pamukkale Üniversitesi'nden akademisyenler ile diğer paydaşlara teşekkür edildi. Etkinliğin gerçekleşmesinde emeği geçen tüm meslektaşlarına teşekkür eden Çay, bilim şenliğinin Muğla'da eğitim kalitesini ve yenilikçiliği artıracağını vurguladı.
Bakmadan Geçme
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor