Muğla'da koltuk monte ettiği skuterle trafiğe çıkan kişiye ceza kesildi
Muğla'da, koltuk monte ettiği skuterle trafikte seyreden kişiye 3 bin 12 lira ceza uygulandı. Kötekli Mahallesi'nde Oğuzhan B. (27) satın aldığı skuteri koltuk monte ederek kara yolunda kullandığı anların görüntüsünü sosyal medyada paylaştı.
"Artık daha dikkatli olacağım"
Oğuzhan B, gazetecilere, kısa bir süre önce ehliyetine polis ekiplerince el konulduğunu, ulaşım için başka taşıtı olmadığını söyledi. Ehliyet gerektirmeyen skuter satın aldığını anlatan Oğuzhan B, "Skutere ev koltuğu yerleştirdim. Konforlu ve yorulmadan yolculuk yapabiliyordum. Trafiği tehlikeye attığımı ve bunun suç olduğunu bilmiyordum. Artık daha dikkatli olacağım." dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor