Muğla'da Kadınlar 8 Mart'ı Sporla Kutladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü tenis ve voleybol turnuvalarıyla kutladı. Dalaman ve Menteşe'de düzenlenen turnuvalar, kadın sporcuların yoğun ilgisiyle gerçekleşti. Etkinlikler, kadınların spora katılımını teşvik ederken, keyifli ve rekabet dolu anlara sahne oldu.
Mihriban Moran Nalbant: “Kadınların Spor Faaliyetlerinde Yer Alması İçin Teşvik Edilmesinden Çok Mutluyuz”
Spor etkinliklerinin kadınlar için çok önemli olduğuna değinen Mihriban Moran Nalbant, “Bu turnuvanın her yıl düzenlenmesinden dolayı çok mutluyuz. Bu sene 4’üncüsü düzenleniyor. Büyükşehir Belediyesi’nin spor etkinliklerinin kadınlar için ne kadar önemli olduğunu görüyoruz. Kadınların spor faaliyetlerinde yer almasından ve teşvik edilmesinden dolayı çok mutluyuz. Bu etkinlikleri düzenlendiği için Büyükşehir Belediyesi’ne çok teşekkür ediyoruz” dedi.
-
Muğla
-
Dalaman
-
Menteşe
-
8 Mart Dünya Kadınlar Günü
-
tenis turnuvası
-
voleybol turnuvası
-
kadın sporcular
-
spor etkinlikleri
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor