Muğla'da hayvan sağlığı ve gelecek vizyonu masaya yatırıldı
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü bünyesindeki Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şubesi, il genelinde görev yapan veteriner hekimlerle bir araya gelerek 2025 yılının değerlendirmesini yaptı ve 2026 yılı stratejilerini belirledi.
İl Müdürlüğü yetkilileri, Muğla'nın hayvancılık potansiyelini en üst seviyeye çıkarmak ve yetiştiricilerin refahını korumak için veteriner hekimlerin sahadaki özverili çalışmalarının kritik önem taşıdığını vurguladı.
Toplantı, veteriner hekimlerin görüş ve önerilerinin dinlenmesinin ardından, önümüzdeki döneme dair belirlenen hedeflerin karara bağlanmasıyla sona erdi.
-
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
-
Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şubesi
-
veteriner hekimler
-
2025 yılının değerlendirmesi
-
2026 yılı stratejileri
Bakmadan Geçme
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor