- Haberler
- Güncel
- Muğla'da Gazeteciler Günü Buluşması: Basın Özgürlüğü ve Yerel Medya Masaya Yatırıldı
Muğla'da Gazeteciler Günü Buluşması: Basın Özgürlüğü ve Yerel Medya Masaya Yatırıldı
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla il genelinde görev yapan basın mensuplarıyla bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleşen buluşmada Aras, Muğla genelinde hayata geçirilen yatırımlar hakkında bilgi verirken, özgür basının önemine vurgu yaptı.
Seda Köktener: “Oda Olmadan Dertlerimiz Bitmez”
Muğla İnternet Gazetecileri Derneği Başkanı, Basın İlan Kurumu Yönetim Kurulu Üyesi ve SED Medya Yönetim Kurulu Başkanı Seda Köktener ise konuşmasında yerel basının temel sorunlarına dikkat çekti. Köktener konuşmasında, “Düzenlenen organizasyon için Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Ahmet Aras ve ekibine teşekkür ediyorum. Bizim dertlerimiz bitmez. Oda olmadığımız müddetçe her ortamda dertlerimizi anlatacağız. Şu merdiven altı basından kurtulduğumuz gün bizim aslında bütün dertlerimizin biteceği gün olacaktır” dedi.
-
muğla büyükşehir belediyesi gazeteciler günü
-
ahmet aras basın buluşması
-
gökhan zeybek basın özgürlüğü açıklaması
-
muğla yerel basın sorunları
-
10 ocak çalışan gazeteciler günü muğla
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de sevgiye ‘Evet’: İşitme engelli genç çift hayatlarını birleştirdi
Marmaris'te orman şehitleri dualarla anıldı
Muğla’daki yatırımlar ele alındı
Fethiye’de 26.06.2026’da nikah yağmuru: 43 çift aynı günde evlendi
Fethiyespor’dan Merhum Timur Fidan İçin Lokma Hayrı
Muğla, Antalya, Isparta ve Burdur'da öğrenciler karnelerini aldı