- Haberler
- Güncel
- Muğla'da Gazeteciler Günü Buluşması: Basın Özgürlüğü ve Yerel Medya Masaya Yatırıldı
Muğla'da Gazeteciler Günü Buluşması: Basın Özgürlüğü ve Yerel Medya Masaya Yatırıldı
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla il genelinde görev yapan basın mensuplarıyla bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleşen buluşmada Aras, Muğla genelinde hayata geçirilen yatırımlar hakkında bilgi verirken, özgür basının önemine vurgu yaptı.
Köktener, geçtiğimiz günlerde Ege Gazeteciler Federasyonu tarafından düzenlenen ödül töreninde Büyükşehir Belediye Başkanı olarak ödüle layık görülen Ahmet Aras'ı tebrik ederek, “Dertlerimizin bitmesinin birkaç noktası var. Bu tasarruf tedbirleri çözümünü kısmen de olsa elinden geldiğince Büyükşehir çözmeye çalışıyor. Ama kurumlar olarak da bu sorunun acilen çözülmesi lazım. Ben bütün Türkiye'yi dolaşıyorum. Çözmek isteyen çözüyor. O yüzden ilk derdimiz oda olmak, arkasından da kurumların bize destek olmaları” diye konuştu.
-
muğla büyükşehir belediyesi gazeteciler günü
-
ahmet aras basın buluşması
-
gökhan zeybek basın özgürlüğü açıklaması
-
muğla yerel basın sorunları
-
10 ocak çalışan gazeteciler günü muğla
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Bodrum Belediyesinden çocuklara ücretsiz yüzme kursu
Ali Somyürek'ten Açıklama Fethiye Koyları Yat Kuşatması Altında, Mapa-Şamandıra Sistemi Fayda Mı, Zarar Mı?
Bodrum’da 32 bin 351 öğrenci karne aldı
Fethiye’de sevgiye ‘Evet’: İşitme engelli genç çift hayatlarını birleştirdi
Marmaris'te orman şehitleri dualarla anıldı
Muğla’daki yatırımlar ele alındı