Muğla'da Bocce Turnuvasında Kuşaklar Aynı Sahada Buluştu
Muğla'da 'Gençlik Yılı' etkinlikleri kapsamında düzenlenen Bocce turnuvasında, huzurevi sakinleri ile gençler aynı sahada buluştu. Vali Dr. İdris Akbıyık'ın da katıldığı müsabakada kazanan dostluk oldu.
Vali Akbıyık, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen tüm kurum personeline ve katılımcı gençlere teşekkür ederek, "Muğla Gençlik Yılı" etkinliklerinin toplumun her kesimine dokunacak şekilde devam edeceğini belirtti. Etkinlik, çekilen hatıra fotoğrafları ve yapılan sıcak sohbetlerin ardından sona erdi.
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı