- Haberler
- Sağlık
- Muğla'da Bilimsel Dişhekimliği'nin 117. yılı ve Dişhekimleri Haftası coşkuyla kutlandı
Muğla'da Bilimsel Dişhekimliği'nin 117. yılı ve Dişhekimleri Haftası coşkuyla kutlandı
Muğla Dişhekimleri Odası, Bilimsel Dişhekimliği'nin 117. yılını ve Dişhekimleri Haftası'nı çeşitli etkinliklerle kutladı.
Etkinlikler kapsamında MDO üyeleri, MSKÜ Dişhekimliği Fakültesi 4. sınıf öğrencilerinin Önlük Giyme Töreni’ne katılarak, mesleğe ilk adımlarını atan öğrencilere önlüklerini giydirdi. Öğrenciler ve aileleri bu anlamlı günde büyük heyecan yaşadı.
Muğla Dişhekimleri Odası, Bilimsel Dişhekimliği’nin temel değerlerini geleceğe taşımak için tüm meslektaşları ve kurumlarla iş birliği içinde çalışmaya devam edeceklerini açıkladı.
Bakmadan Geçme
FETAD’dan Fethiyespor Yönetimine Yeni Yanıt: 'Biz İsimleri Değil, Büyük Resmi Sorduk'
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı