Muğla'da bayramlaşma töreni yapıldı
Muğla Valiliği'nin düzenlediği bayramlaşma programında protokol üyeleri, kurum temsilcileri ve vatandaşlar bir araya geldi. Vali İdris Akbıyık, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı. Muğla Valisi Akbıyık, 'Buradan sadece Muğla'nın değil, tüm Türkiye'nin ve İslam aleminin bayramını kutluyorum' dedi.
Programda konuşan Muğla Valisi İdris Akbıyık, Ramazan Bayramı’nın birlik, beraberlik ve huzur içerisinde geçmesi temennisinde bulundu. Akbıyık konuşmasında şu ifadelere yer verdi: "Yarın Muğla’mızda da sevinçle, huzur içerisinde, birlik ve beraberlik içinde bayramımızı kutlayacağız. Öncelikle Allah tuttuğumuz oruçları kabul etsin, ibadetlerimizi ve dualarımızı kabul etsin.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı