Muğla'da bayramlaşma töreni yapıldı
Muğla Valiliği'nin düzenlediği bayramlaşma programında protokol üyeleri, kurum temsilcileri ve vatandaşlar bir araya geldi. Vali İdris Akbıyık, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı. Muğla Valisi Akbıyık, 'Buradan sadece Muğla'nın değil, tüm Türkiye'nin ve İslam aleminin bayramını kutluyorum' dedi.
Mübarek Ramazan ayını geride bırakıyoruz. İnşallah bu birlik, beraberlik ve huzur Ramazan’da olduğu gibi bundan sonra da devam eder. Katılımlarınızdan dolayı hepinize teşekkür ediyorum. Hayırlı, sağlıklı, huzurlu; kazaların, özellikle trafik kazalarının yaşanmadığı bir bayram diliyorum. Buradan sadece Muğla’nın değil, tüm Türkiye’nin ve İslam aleminin bayramını kutluyorum.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül