Muğla'da Arıcılık yapan genç çiftçi kendi ürünlerini aracısız satmak istiyor
Muğla'da arıcılık ve narenciye üretimi yapan Tarım Orman Gençlik Konseyi Üyesi Ali Aydın, aldığı tarımsal destekle verimliliğini artırdığını belirterek, ürettikleri ürünleri aracısız olarak satmak istediklerini söyledi.
"Gençler desteklerle işletme kurabilirler"
Tarım sektörünün her alanında gençlere çok ihtiyaç olduğuna işaret eden Aydın, şunları kaydetti:
"Ben, arı kovanlarının arasında büyüdüm. Benim gibi aileden bu işi bilmeyenler de sektöre girebilir. Gençler sağlanan desteklerden faydalanarak işletme kurabilir. Özellikle ilgili okullardan mezun olanların tarım sektöründe yer alması gerektiğini düşünüyorum. Bu sayede tarımda teknoloji kullanımının da artacağına inanıyorum. Bizim işlerimizle ilgili bilgi almak isteyenler olursa ben elimden gelen desteği vermeye hazırım."
-
Muğla
-
arıcılık ve narenciye üretimi
-
Tarım Orman Gençlik Konseyi
-
tarımsal destekle verimlilik
-
ürettikleri ürünleri aracısız olarak satmak
-
Yeni Nesil Çiftçiler
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor