Muğla'da 161 bin öğrenci karne aldı, yarıyıl tatili başladı
Tüm Türkiye'de olduğu gibi Muğla'da da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilk yarısı sona erdi. Muğla genelinde karne heyecanı yaşayan 161 bin öğrenci ve 15 bin öğretmen, düzenlenen törenlerle iki haftalık yarıyıl tatiline girdi.
Muğla genelindeki resmi ve özel toplam 823 okulda eş zamanlı olarak karne heyecanı yaşandı. İl genelindeki resmi karne töreni ise bu yıl Muğla Şehit Altuğ Pek Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirildi. Törene Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, eğitim yöneticileri, öğretmenler katıldı. Sınıfları tek tek dolaşarak öğrencilerle bir araya gelen ve karnelerini bizzat takdim eden Vali Dr. İdris Akbıyık, öğrencilere hitaben anlamlı bir konuşma yaptı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’