Muğla'da 161 bin öğrenci karne aldı, yarıyıl tatili başladı
Tüm Türkiye'de olduğu gibi Muğla'da da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilk yarısı sona erdi. Muğla genelinde karne heyecanı yaşayan 161 bin öğrenci ve 15 bin öğretmen, düzenlenen törenlerle iki haftalık yarıyıl tatiline girdi.
Muğla genelindeki resmi ve özel toplam 823 okulda eş zamanlı olarak karne heyecanı yaşandı. İl genelindeki resmi karne töreni ise bu yıl Muğla Şehit Altuğ Pek Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirildi. Törene Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, eğitim yöneticileri, öğretmenler katıldı. Sınıfları tek tek dolaşarak öğrencilerle bir araya gelen ve karnelerini bizzat takdim eden Vali Dr. İdris Akbıyık, öğrencilere hitaben anlamlı bir konuşma yaptı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı