Muğla'da 161 bin öğrenci karne aldı, yarıyıl tatili başladı
Tüm Türkiye'de olduğu gibi Muğla'da da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilk yarısı sona erdi. Muğla genelinde karne heyecanı yaşayan 161 bin öğrenci ve 15 bin öğretmen, düzenlenen törenlerle iki haftalık yarıyıl tatiline girdi.
Gençlerin her anlamda donanımlı yetişmesi gerektiğini vurgulayan Akbıyık, "Mutlu, çalışkan, çevreye duyarlı, insana duyarlı, tarihimize ve kültürümüze duyarlı insanlar olarak yetişmenizi arzu ediyoruz. Sizleri anlamak; duygularınızı, düşüncelerinizi, ne istediğinizi o çerçevede değerlendirmek istiyoruz. Gençliğimizi madden ve manen en iyi şekilde korumak, Cumhuriyetimizi, ülkemizi ve Muğla'mızı emanet edeceğimiz nesilleri en iyi şekilde yetiştirmek temel gayemizdir" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi