Muğla Büyükşehir Sporcusundan Taekwondoda Gümüş Madalya
Muğla Büyükşehir Belediyesi sporcusu Kardelen Korkut, Kuzey Makedonya'nın Üsküp şehrinde 28 ülkeden 581 sporcunun katılımıyla düzenlenen International Tournament Taekwondo Skopje Open Ramus G-1 turnuvasında ikinci olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Büyükşehir Sporcusu Gümüş Madalya Kazandı
Büyükşehir Belediyesi sporcusu Korkut, turnuvanın yarı finalinde rakibini 2-0 gibi net bir skorla mağlup ederek finale yükseldi. Finalde Fransız rakibiyle karşılaşan Korkut, mücadele sonucunda Kadınlar +73 kg kategorisinde ikinci olarak gümüş madalya kazandı. Bu başarı, hem Kardelen’in yeteneklerini hem de Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin sporculara sağladığı desteği gözler önüne serdi.
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
Taekwondo
-
Skopje Open Ramus G1
-
gümüş madalya
-
Ahmet Aras
-
uluslararası başarı
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü