Muğla Büyükşehir Sporcusundan Taekwondoda Gümüş Madalya
Muğla Büyükşehir Belediyesi sporcusu Kardelen Korkut, Kuzey Makedonya'nın Üsküp şehrinde 28 ülkeden 581 sporcunun katılımıyla düzenlenen International Tournament Taekwondo Skopje Open Ramus G-1 turnuvasında ikinci olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Başkan Aras: “Kardelen Korkut’u Elde Ettiği Bu Başarıdan Dolayı Tebrik Ediyorum”
Ulusal ve uluslararası turnuvalarda Muğla’yı ve ülkemizi başarıyla temsil eden Kardelen Korkut ile antrenörü Naz Göktaş'ı tebrik eden Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, "Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak sporcularımıza her zaman destek oluyoruz, onları yetiştirmek ve uluslararası arenada ülkemizi temsil etmeleri için gereken tüm imkanları sağlamaya devam ediyoruz.
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
Taekwondo
-
Skopje Open Ramus G1
-
gümüş madalya
-
Ahmet Aras
-
uluslararası başarı
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret