Muğla Büyükşehir Sporcusu Balkanlar Yolcusu: Aybige Türkiye Dördüncüsü Oldu
Muğla Büyükşehir Belediyesi Masa Tenisi sporcusu Aybige Feride Üstündağ Kayseri'de gerçekleştirilen şampiyonada dördüncü olarak Milli takımla Balkan Şampiyonası'na gitmeye hak kazandı.
Aybige Türkiye Dördüncüsü Oldu
U11 kategorisinde dünya sıralamasında ikinci sıraya yükselen Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin başarılı sporcusu Aybige Feride Üstündağ 17-20 Nisan 2025 tarihleri arasında Kayseri’de düzenlenen Navek Minikler Takım ve Ferdi Türkiye Şampiyonası’nda başarılı bir performans sergiledi. Türkiye genelinden 30 ilden toplam 219 sporcunun katıldığı Navek Minikler Takım ve Ferdi Türkiye Şampiyonası’nda Minik Kızlar Kategorisinde yarışan Muğla Büyükşehir Belediyesi Masa Tenisi sporcusu Aybige Feride Üstündağ Türkiye dördüncüsü oldu.
-
Aybige Feride Üstündağ
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
masa tenisi
-
Türkiye dördüncüsü
-
milli takım
-
Balkan Şampiyonası
-
Kayseri
-
Ahmet Aras
-
sporcu desteği
-
minikler şampiyonası
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor