Muğla Büyükşehir'in Pedalları Azerbaycan'da Zirve Mücadelesi Veriyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından bu sezon kurulan Muğla Büyükşehir Belediyesi Continental Bisiklet Takımı, uluslararası arenada önemli başarılara imza atmaya devam ediyor.
Öte yandan Türkiye Cumhuriyeti Azerbaycan Gence Başkonsolosu Recep Öztop da yarışın 4’üncü etap startı öncesinde Muğla Büyükşehir Belediyesi takımını ziyaret ederek sporculara başarılar diledi. Öztop, takımın Türk bayrağını uluslararası arenada başarıyla temsil ettiğini ifade etti.
Muğla Büyükşehir Belediyesi Bisiklet Takımı’nın cumartesi günü tamamlanacak son etabın ardından Türkiye’ye dönmesi bekleniyor.
-
muğla bisiklet takımı
-
continental bisiklet takımı
-
cumhurbaşkanlığı türkiye bisiklet turu
-
tour of azerbaijan 2026
-
uluslararası bisiklet yarışı
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor