Muğla Büyükşehir Belediyesi, şehit yakını ve gazileri Anıtkabir'e götürdü
Muğla Büyükşehir Belediyesi, 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla düzenlediği Ankara ziyaret programı kapsamında 153 şehit yakını ve gaziyi, Türkiye Cumhuriyeti'nin kalbi Anıtkabir'e götürdü.
Türkiye Muharip Gaziler Derneği Milas Şube Başkanı Kıbrıs Gazisi Mehmet Sarban, "19 Eylül Gaziler Haftası kapsamında Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Ahmet Aras, bizler için Ankara ziyaret programı ayarladı. Anıtkabir’de Atamızı, ilk açtığı meclisi ve Kartaltepe’yi ziyaret ettik. Başkan Aras’a ve ekibine çok teşekkür ederim." ifadelerini kullandı.
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
Gaziler Günü
-
Ankara
-
ziyaret
-
şehit yakını
-
gazi
-
Anıtkabir
-
Kocatepe Gazisi Muhsin Kırlı
-
Şehit yakını Bircan Evren
-
Türkiye Muharip Gaziler Derneği
-
Milas Şube Başkanı Kıbrıs Gazisi Mehmet Sarban
-
Gazi İsmet Kaya
-
Kıyı Eg
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor