MSKÜ Gastronomi Öğrencileri 'Sürdürülebilirlik Belgesi' Kazandı
MSKÜ Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü öğrencileri, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi tarafından düzenlenen 'Köklü Tatlar Yeni Ufuklar' yemek yarışmasında 'Doğaya Saygı ve Sürdürülebilirlik Belgesi' almaya hak kazandı.
Yarışma ekibinden sorumlu Doç. Dr. Şaban Kargiglioğlu, “Üniversitemizi başarıyla temsil eden Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümü 3. sınıf öğrencimiz Bahar Sude Tahta, 2. sınıf öğrencilerimiz Hatiçe Çiftçi ile Mehmet Bahçeci'yi tebrik ederiz.
Yarışmanın başından sonuna kadar desteklerini eksik etmeyen başta MSKÜ Rektörü Prof. Dr. Turhan Kaçar, Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Gökhan Ayazlar ve MSKÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı'na teşekkür ederim” dedi.
-
sürdürülebilirlik belgesi
-
gastronomi ve mutfak sanatları
-
köklü tatlar yeni ufuklar
-
doç dr şaban kargiglioğlu
-
mskü turizm fakültesi
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor