MSKÜ'de öğrenciler ve personel iftar sofrasında bir araya geldi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ), Ramazan ayının manevi atmosferini ve dayanışma ruhunu yaşatmak amacıyla düzenlediği geleneksel iftar programında öğrencileri ve personeli aynı sofrada buluşturdu.
Öğrencilere hitaben samimi bir konuşma yapan Vali Dr. İdris Akbıyık, Muğla’nın gençlerle güzelleşen bir şehir olduğunu vurgulayarak şunları söyledi: "Sizler bilgiyi üreten ve geleceğimize yön verecek en değerli cevherlerimizsiniz. Köklerinden güç alan, topluma karşı duyarlı bir gençlik olmanızı arzu ediyoruz. Sizlere olan güvenimiz tamdır; her biriniz aziz milletimizin gururusunuz"
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor