Montlarıyla geldiler, ısınmak için denize girdiler
Hava sıcaklığının 15 derece ölçüldüğü Antalya'da deniz suyu sıcaklığı 22 derece olunca bazı tatilciler ve vatandaşlar montlarını çıkarıp denize girdi.
Sahile gelenlerden Mehmet Baştürk, “Hava serin, deniz suyu sıcak. Denize girenler var, her bünye kaldırmaz. Alışkanlık meselesi. Biz de zaman geçirmek için burada oyun oynuyoruz, güzel havanın da tadını çıkarıyoruz” diye konuşurken, Mustafa Tatar da, havaların artık serinlediğini ancak gençlerin halen denize girebildiğini söyledi. Öte yandan Meteoroloji verilerine göre kentte hafta sonuna kadar yağış beklenmiyor.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor