Menteşe ile Sindelfingen arasında uluslararası iş birliği protokolü imzalandı
Menteşe Belediyesi ile Almanya'nın Sindelfingen Belediyesi arasında kent diplomasisi alanında önemli bir iş birliği protokolü imzalandı.
Geçmiş temaslar ve Sindelfingen hakkında
Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ile birlikte geçtiğimiz Mart ayında Avrupa Konseyi Kongresi Yerel Yönetimler Meclisi Başkanı ve Sindelfingen Belediye Başkanı Dr. Bernd Vöhringer ile beraberindeki heyeti Menteşe’de ağırlamış ve önemli temaslarda bulunmuştu.
-
menteşe belediyesi
-
sindelfingen iş birliği
-
uluslararası protokol
-
kardeş şehir menteşe
-
gonca köksal aras
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor